Інформація про роботу відділу

Інформація
про ведення соціального квартирного обліку, розподіл та надання​
соціального житла у Металургійному районі м. Кривого Рогу у 2018 році

             На виконання Постанови Кабінету Міністрі України від 15 листопада 2017 року № 877 “Про затвердження Порядку та умов надання у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво/капітальний ремонт/ реконструкцію малих групових будинків, будинків підтриманого проживання, будівництво/придбання житла для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, виготовлення проектно-кошторисної документації” в кінці 2017 року у місті було придбано 18 квартир, які було зараховано до житлового фонду соціального призначення. У Металургійному районі таких квартир було придбано 4.

        На початку 2018 року виконкомом районної у місті ради розпочато роботу по здійсненню соціального квартирного обліку. Відповідно до рішення виконкому районної у місті ради від 21.02.2018 № 52 була створена наглядова рада у сфері розподілу соціального житла, затверджено її склад та положення. На підставі рішення виконкому районної у місті ради від 21.02.2018 № 53 була створена оцінна комісія, також затверджено її склад та положення. Рішенням виконкому районної у місті ради від 21.02.2018 № 54 було затверджено форму договору найму соціального житла та визначено плату за наймання 4-х квартир з житлового фонду соціального призначення, розташованих на території району.

        Протягом лютого-червня 2018 року на соціальний квартирний облік було зараховано 4 особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На підставі договорів найму вказаним особам були надані в користування 4 однокімнатні соціальні квартири.

       Відповідно до рішення Металургійної районної у місті ради від 24.05.2018     № 239 було затверджено Програму розвитку соціального житла на 2018 – 2020 роки.

        При виконкомі районної у місті ради працює комісія з системного моніторингу та обстеження житла соціального призначення. Також, з метою надання допомоги у вирішені питань соціального характеру, особи, з якими укладено договір найму соціального житла, взяті під соціальний супровід фахівцями Криворізького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді виконкому Криворізької міської ради.   

      Діючий по місту Порядок ведення соціального квартирного обліку громадян, надання житла із житлового фонду соціального призначення та користування ним затверджений рішенням виконкому Криворізької міської ради від 14.01.2009 № 8.

      На підставі Закону України “Про захист персональних даних” списки громадян для отримання соціального житла оприлюдненню не підлягають.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,
необхідних для зарахування на облік осіб,потребуючих поліпшення житлових умов,
за місцем мешкання та реєстрації у виконкомі Металургійної районної у місті ради

  1. Заява на відповідному бланку (оформлюється у Центрі адміністративних послуг “Віза” пл. Молодіжна, 1) при наявності інших документів за переліком, за присутністю всіх повнолітніх членів сім’ї, що мають наміри перебувати на квартирному обліку.
  2. Копія документу, що підтверджує право власності на об’єкт нерухомого майна, якщо таке право виникло та було зареєстровано до 2003 року.
  3. Копія ордеру/договору найму на займане житлове приміщення (для приміщень, що не перебувають у приватній власності).
  4. Копії пільгових або медичних документів (при наявності пільг).
  5. Довідка з місця роботи.
  6. Копії паспортів громадян України або свідоцтв про народження всіх членів сім’ї.
  7. Копії ідентифікаційних кодів всіх членів сім’ї.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,
необхідних для включення до списку осіб, потребуючих надання житла в гуртожитках
Металургійного району

  1. Заява.
  2. Клопотання підприємства, установи, організації щодо поселення у гуртожиток.
  3. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію.
  4. Довідка з місця роботи (на всіх повнолітніх членів сім’ї).
  5. Копії пільгових або медичних документів (при наявності пільг).
  6. Копії паспортів громадян України або свідоцтв про народження всіх членів сім’ї.
  7. Копія ідентифікаційного коду (для всіх членів сім’ї).

 

Перелік документів
для розгляду питання приватизації житлових приміщень

1.Заява на приватизацію жилого приміщення (оформлюється у Центрі адміністративних послуг “Віза” пл. Молодіжна, 1)  при наявності інших документів за переліком, за присутністю всіх повнолітніх членів сім’ї, що мають наміри приватизувати приміщення.

2. Копія ордера про надання жилої площі або договору найму.

3. Документ, що підтверджує невикористання ним та членами його сім’ї житлових чеків для приватизації державного житлового фонду (довідка(и), видана(і) органом приватизації за попереднім(и) місцем(ями) проживання (після 1992 року), щодо невикористання права на приватизацію державного житлового фонду (крім території проведення антитерористичної операції та тимчасово окупованої території).

4. Копія технічного паспорту на квартиру (кімнату, жилий блок, секцію) у житловому будинку (гуртожитку), а на одноквартирний будинок - технічний паспорт на садибний (індивідуальний) житловий будинок (виготовляється суб’єктом господарювання, який здійснює технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна).

5. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним.

6. Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті).

7.  Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо).

8. Копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації відповідно до законодавства (за наявності).

9. Заява-згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі.

Громадяни, які проживають у гуртожитку, крім документів, визначених у цьому переліку, надають Форму первинної облікової документації  №028/о "Консультаційний висновок спеціаліста" з відміткою про відсутність захворювання на туберкульоз (КЗ “Криворізький протитуберкульозний диспансер № 2”, вул. Юрія Камінського,4а, поліклініка, 3-й поверх, понеділок – п’ятниця з 0800 до 1200, при собі мати: паспорт, одноразову маску, дані ренгенобстеження з плівкою або на електронному носії (диск) терміном проходження не пізніше шести місяців. Для отримання медичного висновку на малолітніх та неповнолітніх дітей окремо необхідно надати виписку педіатра з картки розвитку дитини та Форму первинної облікової документації №063/о Карта профі-лактичних щеплень”).

 

Телефон для довідок:   (0564) 92-11-53            Лузан Олена Ярославівна

Дні прийому для консультації з житлових питань – понеділок, середа, з 1000 до 1700, перерва 1230-1300