Оголошення
06.06.2023
05.06.2023
26.05.2023
26.05.2023
26.05.2023
19.05.2023
18.05.2023
“Активні парки – локації здорової України”
Загальнодержавний соціальний проєкт “Активні парки – локації здорової України” знову об'єднав мешканців громади різного віку.
Любителі активного відпочинку мали змогу дізнатися, як подбати про своє здоров’я та фізичну підготовку, як правильно й корисно займатися на спортивних тренажерах та як зробити заняття спортом цікавими.
Дякуємо Центру дитячої та юнацької творчості Металургійного району та Центру науково-технічної творчості учнівської молоді Металургійного району за корисні поради, динамічне тренування та гарний настрій.
18.05.2023
До уваги внутрішньо переміщених осіб,
про можливість отримання компенсації за належні жилі приміщення
Постановами Кабінету Міністрів України від 24.03.2023 № 263 «Деякі питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України», від 24.03.2023 № 265 «Деякі питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей» та від 24.03.2023 № 266 «Деякі питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей» внесені зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719, від 28.03.2018 № 214 та від 18.04.2018 № 280.
Відповідно до зазначених змін, особи, яким було призначено та не виплачено або виплачено не в повному обсязі грошову компенсацію за належне для отримання житлове приміщення на території, де ведуться бойові дії (тимчасово окуповані), та яка перемістилася після 24.02.2022, мають можливість подати до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за новим місцем фактичного перебування на обліку внутрішньо переміщеної особи заяву про виплату грошової компенсації, яку було призначено і не виплачено або виплачено не в повному обсязі на території, де ведуться бойові дії (тимчасово окуповані).
Внутрішньо переміщені особи, які захищали незалежність, суверенітет та місце проживання яких після 24.02.2022 задеклароване у Металургійному районі, мають до 25 травня 2023 року звернутись до управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної в місті ради (проспект Металургів, 16), каб. 229, телефон для довідок: 0684991433.
12.05.2023
10.05.2023
Активні парки – локації здорової України
В Металургійному районі триває соціальний проєкт «Активні парки – локації здорової України». Спортивні змагання, рухливі ігри, фізичні вправи, показові виступи, різноманітні майстер–класи від досвідчених тренерів та педагогів ДЮСШ №1 та Центру науково-технічної творчості учнівської молоді Металургійного району сприяють залученню і дорослих, і малечі до активного відпочинку та допомагають поринути у світ технічної творчості, спорту, краси і здоров’я.
Локації активного відпочинку: мультифункціональний майданчик за адресою: вул. Володимира Бизова,22 та майданчики в сквері Героїв.
Час: 15.00 -16.00 .
Запрошуємо всіх бажаючих.
10.05.2023
До уваги мешканців м. Кривого Рогу,
які мають заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги перед Комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційна організація №8» (КП «ЖЕО №8»), код за ЄДРПОУ 13440031, 50027, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Хабаровська, 9 (Металургійний район).
В зв’язку із проведенням в ліквідаційній процедурі у справі №904/4155/20 про банкрутство КП «ЖЕО №8» заходів з продажу майна банкрута - КП «ЖЕО №8», та враховуючи закінчення першого повторного аукціону без визначення переможця, повідомляю про проведення другого повторного аукціону з продажу права вимоги за дебіторською заборгованістю фізичних осіб перед КП «ЖЕО №8» за житлово-комунальні послуги, яка станом на 01.05.2023 складає заборгованість абонентів м. Кривого Рогу на загальну суму 12308008,12 грн. (за списком) у складі одного лота. Початок аукціону: 19.05.2023 / 09:55, період прийому заявок: до 19.05.2023 / 16:40. Початкова ціна продажу лота: 7 384 804,88 грн., з можливістю зниження початкової ціни. Аукціон проводиться у порядку, передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства. Оголошення про проведення аукціону опубліковано в електронній торговій системі «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ», посилання на аукціон: https://prozorro.sale/auction/BRD001-UA-20230508-25506 (ідентифікатор аукціону BRD001-UA-20230508-25506). Більш детальна інформація про аукціон міститься на сторінці аукціону в електронній торговій системі за вказаним вище посиланням.
Ліквідатор КП «ЖЕО №8», арбітражний керуючий Пашковський Андрій Анатолійович.
Koпія постанови Господарського cyдy Дніпропетровської області від 18.05.2021 y cnpaві № 904/4155/20.
05.05.2023
03.05.2023
28.04.2023
24.04.2023
19.04.2023
19.04.2023 року відбулося чергове засідання виконкому Металургійної районної у місті ради на якому серед основних були розглянуті питання: «Про стан розрахунків населення району за отримані протягом опалювального сезону 2022 – 2023 років житлово-комунальні послуги» та «Про роботу щодо захисту житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування». Крім того, в ході засідання голова районної у місті ради Геннадій Шаповалов вручив відзнаки районного рівня з нагоди Дня пожежної оборони і привітав команду футболістів Комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа № 1» Криворізької міської ради із зайнятим І місцем у ХХІІІ міському турнірі з міні-футболу.
17.04.2023
До уваги мешканців м. Кривого Рогу, які мають заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги перед Комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційна організація №8» (КП «ЖЕО №8»), код за ЄДРПОУ 13440031, 50027, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Хабаровська, 9 (Металургійний район).
В зв’язку із проведенням в ліквідаційній процедурі у справі №904/4155/20 про банкрутство КП «ЖЕО №8» заходів з продажу майна банкрута - КП «ЖЕО №8», та враховуючи закінчення аукціону без визначення переможця, повідомляю про проведення повторного аукціону з продажу права вимоги за дебіторською заборгованістю фізичних осіб перед КП «ЖЕО №8» за житлово-комунальні послуги, яка станом на 01.04.2023 складає заборгованість абонентів м. Кривого Рогу на загальну суму 12337267,11 грн. (за списком) у складі одного лота. Початок аукціону: 24.04.2023 / 11:45, період прийому заявок: до 23.04.2023 / 20:00. Початкова ціна продажу лота: 9 869 813,69 грн., без можливості зниження початкової ціни. Аукціон проводиться у порядку, передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства. Оголошення про проведення аукціону опубліковано в електронній торговій системі «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ», посилання на аукціон: https://prozorro.sale/auction/BRE001-UA-20230413-76790 (ідентифікатор аукціону BRE001-UA-20230413-76790). Більш детальна інформація про аукціон міститься на сторінці аукціону в електронній торговій системі за вказаним вище посиланням.
Ліквідатор КП «ЖЕО №8», арбітражний керуючий Пашковський Андрій Анатолійович.
Koпія постанови Господарського cyдy Дніпропетровської області від 18.05.2021 y cnpaві № 904/4155/20.
14.04.2023
13.04.2023
Про стан навколишнього природного середовища у березні 2023 року
Спостереження за вмістом забруднюючих речовин в атмосферному повітрі, які проводились у березні 2023 року лабораторією спостережень за забрудненням атмосферного повітря у м. Кривому Розі, показали, що фактичні середньомісячні концентрації забруднюючих речовин в атмосферному повітрі міста (в мг/куб.м):
- у порівнянні з середньодобовими гранично – допустимими концентраціями були нижчими або не перевищували норми діоксиду сірки (0,024 мг, при нормі 0,05 мг), оксиду вуглецю (1 мг, при нормі 3 мг), діоксиду азоту (0,04 мг, при нормі 0,04 мг), оксиду азоту (0,02 мг, при нормі 0,06 мг), фенолу (0,002 мг, при нормі 0,003 мг), аміаку (0,01 мг, при нормі 0,04);
- у порівнянні з березнем 2022 не перевищували норми та зменшились по діоксиду сірки, оксиду вуглецю, діоксиду азоту, оксиду азоту;
- у порівнянні з березнем 2022 не перевищували норми та залишились без змін по оксиду вуглецю, діоксиду азоту, оксиду азоту, аміаку.
11.04.2023
!!!УВАГА ІНФОРМАЦІЯ-
для неприбуткових організацій, які зареєстровані на території України, відповідно до чинного Законодавства та внесені до реєстру неприбуткових установ та організацій: благодійні фонди та організації, громадські організації, волонтерські організації, комунальні установи.
УВАГА ГРАНТИ!! ДО 300 000 ГРН НА ПІДТРИМКУ СОЦІАЛЬНИХ ЗМІН В РАМКАХ ГРАНТОВОЇ ПРОГРАМИ ЗМІN 2023!!!
Грантова Програма ЗМІN 2023 націлена на підтримку ініціатив, організацій, провайдерів соціальних змін, які адаптивно реагують на виклики війни, водночас діють у напрямі планування та стратегій відновлення, з фокусом на якісні зміни у регіоні.
Для кого?
Неприбуткові організації, зареєстровані на території України, відповідно до чинного Законодавства та внесені до реєстру неприбуткових установ та організацій: благодійні фонди та організації, громадські організації, волонтерські організації, комунальні установи.
Хто не може подаватися?
Фізичні особи, підприємці, державні та урядові структури, політичні партії, організації, пов’язані з політичними силами, релігійні організації.
Загальний бюджет Грантової Підтримки 2 500 000, 00 ₴ (два мільйони пʼятсот тисяч гривень).
З увагою на обсяг проекту, запрошуємо подаватися на два типи заявок:
Малий проект – 50,000 – 150,000 ₴
Середній проект – 150,000 – 300,000 ₴
Кошти фіналістам будуть перераховані після узгодження проекту, бюджету та підписання договору у повній сумі, або двома траншами, з увагою на обсяг та дизайн проекту.
Кінцева дата подання заявок – 11 квітня включно
Принципи та критерії, за якими команда обиратиме проекти до підтримки
Проекти, які співпадають з візією та цінностями ЗМІН
Проекти, які відповідають цілям програми – ступінь, у якому пропозиція вирішує проблеми
Проекти, які пропонують системні рішення з довгостороковим впливом
Проекти, які мають комплексний підхід до вирішення проблеми і чітко можуть обґрунтувати рішення та обраний інструментарій вирішення проблеми, з якою працюють
Якість проекту – наскільки чітко визначений і відповідний результат і як результати забезпечать зміни
Проекти, які мають інклюзивність та чутливість у діяльності, темах, підходах
Проекти, які професійно публічно комунікують про свою діяльність. Адвокують теми, привертають увагу до проблеми
Організації, які ведуть діяльність, яка юридично та фінансово дозволяє прозоро співпрацювати
Співвідношення бюджету та якості – вартість очікуваних результатів проекту, рівень запитуваного фінансування та інституційний внесок
ЯК ПОДАТИСЯ ГРАНТОВИЙ КОНКУРС
1. Заповнення реєстраційної формиhttps://forms.gle/gptxXbg4ote9jBui6
2. Формування проектної заявки
3. Формування бюджету
Джерело: https://cutt.ly/97EFp8e
11.04.2023
УВАГА!!! ГРАНТИ – єРобота на старт чи розвиток бізнесу для ветеранів
Уряд розширює проєкт, тож від сьогодні доступні нові програми для учасників та учасниць бойових дій. З грантами від єРобота ветерани можуть запустити або ж розвивати власний бізнес.
Заповнюйте заяву і завантажуйте бізнес-план за посиланням
https://diia.gov.ua/.../grant-dlya-veteraniv-ta-chleniv
Отримати грант можна, якщо суб'єкт господарювання:
має бездоганну ділову репутацію;
не має боргів перед банком;
успішно пройдете співбесіду в регіональному центрі зайнятості;
відомості, які вказали в заяві, пройдуть перевірку на достовірність.
Рішення про надання гранту ухвалює Державний центр зайнятості.
Детальніше:
250 тис. грн
Подати заяву можуть лише ветерани. Бізнес може бути будь-який, проте ви маєте працевлаштувати щонайменше одного нового співробітника.
500 тис. грн
Податися може чоловік або дружина учасника чи учасниці бойових дій. Програма покриває 70% від вартості проєкту, а одержувач гранту має створити 2 робочі місця.
1 млн грн
Подати заяву може ветеран-ФОП. Програма покриває 70% від вартості проєкту. Отримувач гранту має створити 4 робочі місця, два з яких повинні зайняти учасники бойових дій.
Також одержувачі грантів зможуть пройти безоплатне навчання для підприємців. Детальніше про грант
Будуємо країну підприємців!
Проєкт запущено з ініціативи Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, Міністерства економіки України спільно з Міністерством цифрової трансформації України, Міністерством аграрної політики та продовольства України, Державною службою зайнятості України та Ощадбанком за підтримки «Проєкту підтримки Дія», що реалізується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.
Джерело: https://cutt.ly/97EFp8e
11.04.2023
УВАГА СУБ'ЄКТИ ГОСПОДАРЮВАННЯ!!!
Триває шоста хвиля грантової урядової програми «Власна справа».
Шановні підприємці Криворіжжя, якщо маєте ідею для бізнесу чи хочете розвивати вже наявний – подавайте заявку на мікрогрант на порталі Дія: https://diia.gov.ua/services/grant-na-vlasnu-spravu.
Важливо! Отримати мікрогранти для започаткування або розвитку свого бізнесу можуть як діючі підприємці, так і люди, що не мають досвіду підприємницької діяльності. Для отримання гранту необхідно складати ефективний бізнес-план.
Всього у 2023 році передбачено 20 хвиль. Граничні терміни подання заяв тут — https://is.gd/D5fc4t
Джерело: https://cutt.ly/97EFp8e
11.04.2023
У місті продовжується підтримка незламного Криворізького бізнесу шляхом кредитування за Державною програмою «Доступні кредити 5-7-9%»!!!
Підприємці можуть звернутись до Ощадбанку та отримати фінансування для свого бізнесу із компенсацією відсотків від держави.
Програма має багато напрямків, серед них кредити:
на релокацію,
для фінансування підприємницької діяльності,
для поповнення оборотних коштів,
для енергозабезпечення бізнесу,
для аграріїв.
Подайте заявку на кредит онлайн через сервіс ОщадБізнес: cutt.ly/W4uqka3
Отримати консультацію можна у найближчому відділення Ощаду.
Джерело: https://cutt.ly/97EFp8e
07.04.2023
Термін дії атестації робочих місць за умовами праці на весь період воєнного стану.
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної у місті ради нагадує усім підприємствам, що основними нормативно-правовими актами, що регулюють процес проведення атестації робочих місць за умовами праці на підприємстві, є Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджений постановою КМУ від 01.08.1992 р. № 442, та Методичні рекомендації щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджені постановою Міністерства праці України і Головним санітарним лікарем України від 01.09.1992 р. № 41.
Відповідно до Порядку проведення атестації атестація робочих місць за умовами праці проводиться атестаційною комісією, склад і повноваження якої визначається наказом по підприємству в строки, передбачені колективним договором, але не рідше одного разу на 5 років.
У разі докорінної зміни умов і характеру праці проводиться позачергова атестація. Результати атестації чинні протягом 5 років після їх затвердження до дати видання наказу на підприємстві про результати проведення чергової атестації. Відповідальність за своєчасне проведення атестації покладається на керівника підприємства, організації. Чинні нормативно-правові акти, що регулюють питання проведення атестації, не передбачають можливості її відтермінування та продовження строків дії у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні.
Начальник відділу праці УПСЗН виконкому Металургійної районної у місті ради Людмила Захарук
07.04.2023
30.03.2023
До уваги малозабезпечених сімей !!!
В Україні поновлено програму «Рука допомоги» - кредити непрацюючим громадянам з малозабезпечених сімей на початок чи розвиток власної справи
Згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» у Мінсоцполітики передбачені кошти за бюджетною програмою КПКВК «Підтримка малозабезпечених сімей», в тому числі для надання допомоги на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї.
Однією з цілей соціальної політики в Україні є максимальна допомога особам і родинам, які опинились у складних життєвих обставинах, та забезпечення умов для подолання цих обставин.
З початком повномасштабної війни, розв’язаної російською федерацією, створення механізмів підтримки для організації підприємницької діяльності і здобуття економічної самостійності для таких родин набуло особливої актуальності.
В рамках цієї політики Мінсоцполітики перезапускає програму «Рука допомоги», яка спрямована на допомогу малозабезпеченим особам у відкритті власної справи.
Програму було розроблено спільно зі Світовим банком, у 2016-2018 р.р. вона була пропілотована у Львівській, Полтавській, Харківській, Донецькій, Житомирській, Чернігівській областях і зарекомендувала себе як успішний соціальний проєкт. За цей період 237 підприємств змогли започаткувати власну справу.
Наразі, тимчасово згорнуто з початком повномасштабної війни, програму «Рука допомоги» поновлено. На реалізацію програми державою виділено 9,6 млн грн.
У чому суть програми?
Програма дає можливість непрацюючим працездатним особам з числа членів малозабезпеченої сім’ї отримати одноразову безвідсоткову поворотну допомогу у розмірі до 100,5 тис. грн. для відкриття чи розвитку власного бізнесу.
На що дається фінансова допомога?
На придбання обладнання та матеріалів, необхідних для розвитку власної справи.
На яких умовах дається кредит?
Людина може отримати безвідсотковий кредит від держави строком на 3 роки для започаткування власної справи.
Умови повернення допомоги?
- Або після закінчення трирічного строку з дати її отримання, однією сумою (протягом 30 календарних днів).
- Або достроково, частинами відповідно до графіку, погодженого центром зайнятості.
Важливо: сума фінансової допомоги, що повертається, зменшується на суму сплачених податків, зборів і ЄСВ.
Фінансова допомога не повертається, якщо підприємцем:
- сплачено податки, збори і ЄСВ в сумі, що перевищує суму наданої допомоги;
- у перший рік з дати отримання допомоги працевлаштовано за направленням центру зайнятості не менше 2-х осіб із малозабезпечених сімей строком не менше, ніж на два роки.
Як скористатися цією можливістю?
Для отримання такої допомоги людина, яка має бажання розпочати підприємницьку діяльність, має звернутися до найближчого центру зайнятості.
Там подати до створеної при центрі зайнятості Комісії з питань надання допомоги на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї:заяву про надання фінансової допомоги;
- бізнес план;
- довідку про несудимість.
До складу Комісії включаються представники центру зайнятості, представники органів соціального захисту населення, органів місцевого самоврядування, територіальних органів ДПС, організацій (об’єднань) роботодавців і профспілок (за згодою).
Комісія розглядає документи і – після засідання – надсилає претенденту на фінансову допомогу письмове повідомлення про прийняте рішення.
Якщо рішення позитивне, людина має створити юридичну особу чи зареєструватися як фізична особа-підприємець протягом 30 календарних днів з дати отримання повідомлення.
30.03.2023
До уваги мешканців м. Кривого Рогу, які мають заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги перед Комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційна організація №8» (КП «ЖЕО №8»), код за ЄДРПОУ 13440031, 50027, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Хабаровська, 9 (Металургійний район).
В зв’язку із проведенням ліквідаційної процедури у справі №904/4155/20 про банкрутство КП «ЖЕО №8» та заходів з продажу майна КП «ЖЕО №8» повідомляю про проведення аукціону з продажу права вимоги за дебіторською заборгованістю фізичних осіб перед КП «ЖЕО №8» за житлово-комунальні послуги, яка станом на 01.03.2023 складає заборгованість абонентів м. Кривого Рогу у кількості 3431 осіб на загальну суму 12350568,02 грн. у складі одного лота. Початок аукціону: 05.04.2023 / 12:55, період прийому заявок: до 04.04.2023 / 20:00. Початкова ціна продажу лота: 12 350 568,02 грн., без можливості зниження початкової ціни. Аукціон проводиться у порядку, передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства. Оголошення про проведення аукціону опубліковано в електронній торговій системі «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ», посилання на аукціон: https://prozorro.sale/auction/BRE001-UA-20230315-00635 (ідентифікатор аукціону BRE001-UA-20230315-00635). Більш детальна інформація про аукціон міститься на сторінці аукціону в електронній торговій системі за вказаним вище посиланням.
Ліквідатор КП «ЖЕО №8», арбітражний керуючий Пашковський Андрій Анатолійович.
Koпія постанови Господарського cyдy Дніпропетровської області від 18.05.2021 y cnpaві № 904/4155/20.
28.03.2023
Увага !
Програма "Грант на власну справу" на 250 000 грн
Програма "Грант на переробне підприємство" до 8 млн. закінчується 31.03.2023
Допомога в отриманні грантів від держави
З 1 липня 2022 року держава започаткувала систему мікрогрантів для українських підприємців “єРобота”. Вона спрямована на допомогу у відкритті нової справи, розвитку вже активного бізнесу, створенні стартапів та навчанні. Метою збільшити кількість робочих місць.
Загалом на фінансування програми уряд заклав понад 30 млрд гривень. Очікується, що повну чи часткова компенсація надійде до держбюджету протягом кількох наступних років у вигляді податків від підприємницької діяльності. Крім того, урядове фінансування спрямоване на збільшення кількості робочих місць та надання професійних можливостей тим, хто залишився без роботи під час війни.
Доступні гранти для українських підприємців
1. На власну справу.
Мета: відкрити власну справу або розвивати уже наявне підприємство.
Умови: створення одного (до 150 тисяч гривень) чи двох (до 250 тисяч гривень) робочих місць.
Розмір гранту: 150-250 тисяч гривень.
2. На садову діяльність.
Мета: створення чи розвиток садівництва, виноградарства та вирощування ягід.
Умови: наявність власної чи орендованої ділянки, розробка проєкту саду площею від 1 до 25 га та сплата 50% податків до державного бюджету.
Розмір гранту: держава сплатить 70% від вартості проєкту (від 300 до 400 тисяч гривень за один гектар саду). Всього на програму виділено 4 млрд гривень.
3. На теплицю.
Мета: організація чи розвиток тепличного господарства.
Умови: один інвестор може побудувати одну теплицю площею до 2 га та прийняти на роботу 40 працівників, а також сплатити 50% отриманих грантових коштів як податки протягом трьох років.
Розмір гранту: перша тисяча заявників отримає фінансування в розмірі 70% від вартості проєкту (до 7 млн гривень), усі наступні учасники — 50% від необхідного стартового капіталу (до 5 млн гривень).
4. Переробні підприємства.
Мета: збільшення кількості переробних підприємств у наступних сферах: деревообробка, виробництво меблів, металообробка, агропереробка, виробництво будматеріалів.
Умови: створити не менше 25 робочих місць та сплатити 100% від отриманих коштів як податки протягом трьох років.
Розмір гранту: одноразова виплата до 8 млн гривень на придбання обладнання. Закладений бюджет становить 7 млрд гривень.
5. ІТ та сфера високих технологій.
Мета: заохочення стартапів у перспективних сферах.
Умови: розробка унікальних технологій та створення п’яти робочих місць.
Розмір гранту: від 750 тисяч до 3,5 млн гривень. На реалізацію проєкту закладено 1 млрд гривень.
6. Навчання ІТ.
Ціль: дати професійні навички українцям, які втратили роботу.
Умови: пройти навчання повністю та працевлаштуватися в сфері ІТ протягом тридцяти днів після закінчення навчання.
Розмір гранту: стипендія для учасників у розмірі до 30 тисяч гривень на визначені урядом освітні програми та курси. Загальний бюджет — 1,8 млрд гривень.
Як отримати грант?
Взяти участь у грантовій програмі можуть як молоді, так і досвідчені підприємці. Щоб стати учасником конкурсного відбору, необхідно подати заявку через “Дію”. Після цього конкурсантів очікує три етапи оцінки:
● перевірка кредитної історії та фінансової репутації;
● оцінка бізнес-плану фахівцями з Ощадбанку;
● співбесіда в місцевому центрі зайнятості.
За кожен етап учасник програми отримує бали. На їх основі вирішується порядок надання грантових коштів.
Як повідомляють підприємці, кількість претендентів на грант значно перевищує закладений бюджет програми. Через це кожна помилка чи неточність у бізнес-плані, недостатня обґрунтованість соціальної важливості або фінансової надійності бізнесу може стати причиною для відмови у наданні гранту.чи розвиток тепличного господарства.
Умови: один інвестор може побудувати одну теплицю площею до 2 га та прийняти на роботу 40 працівників, а також сплатити 50% отриманих грантових коштів як податки протягом трьох років.
Розмір гранту: перша тисяча заявників отримає фінансування в розмірі 70% від вартості проєкту (до 7 млн гривень), усі наступні учасники — 50% від необхідного стартового капіталу (до 5 млн гривень).
24.03.2023
Патронатна сім’я
Питання та відповіді
Що таке патронат?
Патронат над дитиною - це тимчасовий догляд, виховання та реабілітації дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання нею, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин. Сім’я патронатного вихователя — це сім’я, в якій за згоди всіх її членів повнолітня особа, яка пройшла спеціальний курс підготовки, виконує обов’язки патронатного вихователя на професійній основі.
Хто такий патронатний вихователь?
Патронатний вихователь — це особа, яка за участю членів сім’ї надає послуги по догляду, виховання та реабілітації дитини у своїй сім’ї.
Хто може стати патронатним вихователем?
Патронатним вихователем може бути громадянин України - жінки віком від 35 до 60 років і чоловіки від 35 до 65 років, які перебувають у зареєстрованому шлюбі та пройшли курси спеціальної підготовки. Вони мають проживати у власному помешканні, мати позитивний досвід виховання дітей, відповідні житлові умови для надання послуг з догляду, виховання та реабілітації дитини. А також відповідати вимогам, визначеним у чинному законодавстві (постанова Уряду №883 «Деякі питання захисту прав дитини та надання послуги патронату над дитиною»).
Обов’язки патронатного вихователя:
- забезпечувати надання послуг з догляду, виховання і реабілітації дитини в сім'ї патронатного вихователя, піклуватися про її моральний і фізичний стан, нести відповідальність за її життя і здоров'я;
- створювати належні умови для проживання, навчання, фізичного та духовного розвитку дитини відповідно до її віку, потреб та індивідуальних особливостей;
- представляти в межах своїх повноважень інтереси дитини у відповідних закладах та організаціях;
- взаємодіяти з працівниками служби у справах дітей, соціального закладу, вживати заходів, які передбачені індивідуальним планом соціального захисту дитини;
- співпрацювати з батьками або законними представниками дитини для подолання складних життєвих обставин в межах та у спосіб, визначених органом опіки та піклування.
Хто може бути влаштований в патронатну сім’ю?
- покинуті/знайдені діти, діти, залишені в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров’я, або яких відмовилися забрати батьки чи інші родичі;
- діти, чиї батьки пропали безвісті;
- діти з сімей, в яких існувала загроза життю чи здоров’ю;
- діти за заявою батьків у зв’язку з складними життєвими обставинами, які трапились в їх сім’ї.
Можуть бути одночасно влаштовані тільки діти, які є рідними братами та сестрами, або діти, які виховувалися в одній сім’ї.
Термін перебування дитини у сім’ї патронатного вихователя
Термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя визначається відповідно до індивідуальних потреб дитини, виявлених обставин та їх впливу на стан дитини, але не більше 3 місяців. В особливих випадках за рішенням органу опіки та піклування термін перебування під патронатом може бути подовжений, однак загалом не повинен бути більшим за 6 місяців.
Оплата послуг із здійснення патронату над дитиною
- Соціальна допомога на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя, яка виплачується на кожну дитину, влаштовану в патронатну сім'ю, в розмірі двох прожиткових мінімумів для дітей відповідного віку.
- Оплата послуг патронату над дитиною (грошове забезпечення), яка проводиться в розмірі п'яти прожиткових мінімумів для працездатних осіб на місяць
- Якщо в сім'ї патронатного вихователя є дитина віком до одного року, дитина з інвалідністю, малолітня або неповнолітня вагітна, ВІЛ-інфікована дитина й одночасно двоє і більше дітей, розмір грошового забезпечення збільшується на 10 відсотків за кожну дитину, але сумарно не більш ніж на 50 відсотків.
Сплата єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за патронатного вихователя
Призначення і виплата соціальної допомоги, грошового забезпечення та сплата єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за патронатного вихователя виконується Управлінням праці та соціального захисту населення за місцем проживання патронатного вихователя відповідно до «Порядку оплати послуг патронатного вихователя і виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №148 від 16.03.2017.
Соціальна допомога та грошове забезпечення призначаються і виплачуються з дня влаштування дитини в сім'ю патронатного вихователя до дня вибуття з такої сім'ї.
24.03.2023
17.03.2023
16.03.2023
Матеріальна допомога сім’ям цивільних громадян, загиблих (померлих) внаслідок військової агресії російської федерації
Комплексною програмою соціального захисту населення Дніпропетровської області на 2020 – 2024 роки передбачена соціальна підтримка сімей цивільних громадян, загиблих (померлих) внаслідок військової агресії Російської Федерації на території Дніпропетровської області.
Матеріальна допомога членам сімей загиблих (померлих) надається особам, які проживають та зареєстровані в Дніпропетровській області.
До членів сім’ї загиблого (померлого), яким передбачено надання матеріальної допомоги належать такі особи:
- чоловік (дружина) загиблого (померлого);
- діти загиблого (померлого), в тому числі повнолітні;
- батьки загиблого (померлого);
- неповнолітні рідні брати та сестри загиблого (померлого).
Питання надання матеріальної допомоги розглядається на засіданні обласної комісії з питань надання матеріальної допомоги особам, які опинились у складних життєвих обставинах, на підставі:
1) заяви на ім’я голови облдержадміністрації;
2) копії документа заявника, що посвідчує особу громадянина України. У разі подання документів законним представником або уповноваженою особою – документів, що посвідчують особу тих членів сім’ї загиблого (померлого), від імені яких подається заява, а також документа, який надає повноваження законному представникові чи уповноваженій особі представляти таких осіб, оформлений відповідно до чинного законодавства;
3) копії витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або копії довідки про реєстрацію місця проживання особи (у разі надання копії паспорта у формі картки);
4) копії реєстраційного номера облікової картки платників податків або серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
5) копії документів, що посвідчують родинні зв’язки із загиблим (померлим) (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження тощо);
6) копії свідоцтва про смерть особи, яка загинула (померла) внаслідок отриманих травм чи поранень;
7) копії первинного медичного документа, який підтверджує причинно – наслідковий зв'язок смерті з пораненням та вогневим ураженням (обстрілом, бомбардуванням, мінуванням, інших засобів ведення війни);
8) документа, який підтверджує згоду членів сім’ї загиблого (померлого) на перерахування матеріальної допомоги на рахунок законного представника або уповноваженої особи, повноваження яких оформлені відповідно до законодавства;
9) довідки з державного банку із зазначенням реквізитів відкритого IBAN – рахунку заявників.
Документи приймаються за адресою: проспект О. Поля, 1, м. Дніпро, 49004
15.03.2023
15.03.2023 р. пройшло чергове засідання виконкому Металургійної районної у місті ради, на якому було заслухано питання "Про організацію роботи ринків району та виконання Програми їх розвитку", та прийнято цілий ряд рішень, що стосуються різних сфер життєдіяльності району. Крім того, на засіданні голова районної у місті ради Геннадій Шаповалов вручив відзнаки міського і районного рівнів робітникам сфери житлово-комунального господарства з нагоди їх професійного свята.
13.03.2023
Інтерактивна карта укриттів м.Кривого Рогу
10.03.2023
Увага конкурс для жінок-підприємиць!!!
100 000 ГРИВЕНЬ НА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ Й 5-ДЕННА ПОДОРОЖ У ПАРИЖ ДЛЯ ЖІНОК-ПІДПРИЄМИЦЬ!
Цей конкурс має на меті винагородити жінок-підприємців , які продовжують працювати, незважаючи на війну , оскільки їм як ніколи потрібна підтримка для розвитку свого потенціалу, а також заохотити їх не боятися розпочинати власну справу. Конкурс відкритий, без вікових обмежень, для всіх жінок, незалежно від сфери їхньої діяльності та для зайняття підприємницькою діяльністю у воєнний час.
Терміни. Заповнити анкету на сайті womanccifu.com слід до 15 березня 2023 року. Заявки отримані після цього терміну не враховуватимуться журі.
Умови:
Щоб взяти участь, необхідно подати заявку онлайн на сайті womanccifu.com до 15 березня та надіслати нам:
Коротке відео про проект . Розкажіть про себе, покажіть, як організований ваш бізнес чи виробництво.
Презентація . Представте свій досвід підприємницької діяльності, основні досягнення та план розвитку на 3 роки. В ідеалі достатньо 10-12 слайдів, щоб включити найважливіші елементи, але без перевантаження інформацією.
Офіційний реєстраційний документ . Так, фізичні особи-підприємці можуть подати заявку, як і будь-яка інша форма бізнесу.На момент подання декларації компанія має працювати принаймні 3 місяці та досягти певних результатів.
Заявки будуть розглянуті в 2 етапи. По закінченню реєстрації 15 березня 2023 року о 23:59, файли буде розглянуто професійним журі,яке відбере 10 фіналісток. Журі залишає за собою право змінити кількість фіналістів.
Фіналістки будуть запрошені на інтерв’ю з журі в червні 2023 року. Після закінчення цього другого етапу відбору, журі визначить кандидатку-переможницю на церемонії нагородження, що відбудеться в липні 2023 року.
ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА
1. Пакет документів має бути поданий французькою, українською, російською або англійською мовами.
2. Журі залишає за собою право запросити додаткову інформацію у кандидаток. Запит інформації відбуватиметься в індивідуальних випадках.
3. Відібрані учасниці не можуть вийти з конкурсу.
4. Участь в конкурсі безкоштовна.
Контакти :
Зацікавлені кандидатки можуть отримати додаткову інформацію стосовно Премії бізнес-леді від CCIFU за наступними електронними адресами :
Мод Жозеф mjoseph@ccifu.com.ua
Наталія Дем’янчук ndemianchuk@ccifu.com.ua
Можливості
По завершенню конкурсу переможниця отримає :
● Премію на церемонії у присутності партнерів.
● 100 000 гривень.
● П’ятиденну подорож в Париж (авіа-білет та розміщення на 1 особу ).
● Супровід проекту компаніями-партнерами на протязі 1 року.
● Безкоштовне членство в CCIFU на протязі 1 року.
Деталі за посиланням
ДО 2 МЛН ГРН СУБГРАНТУ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ДОСТУПУ ММСП ДО СУЧАСНИХ КАНАЛІВ ЗБУТУ В РАМКАХ ПРОГРАМИ USAID АГРО
Програма USAID АГРО пропонує подавати заявки на одержання субгранту для покращення доступу ММСП до сучасних каналів збуту.
Для кого:
Проект АГРО заохочує заявки від організацій, що демонструють наступне:
Прийнятним заявником може бути українські недержавні організації, бізнес-асоціації та приватні підприємства. Заявник повинен бути зареєстрованою юридичною особою, визнаною відповідними українськими органами влади та відповідати всім чинним цивільним та фіскальним нормам України.
Заявник повинен мати щонайменше два (2) роки продемонстрованого досвіду виконання заходів подібних до описаних у Розділі I.D., та у:
Пошуку партнерів і ринків збуту;
Наданні послуг з організації та проведення виставкової діяльності;
Підтримки збуту продукції з доданою вартістю;
Ознайомленні компаній/продуктів з новими каналами збуту;
Аналізі потреб клієнта та своєчасне коригування послуг відповідно до цього.
Заявник повинен надати резюме кандидатів щонайменше на наступні дві (2) ключові посади, які відповідають наступним технічним кваліфікаціям:
Координатор проекту повинен мати вищу освіту, мінімум три (3) роки практичного досвіду управління, відмінні навички комунікацій та письма, вільно володіє українською мовою.
Експерт з ведення перемовин щодо постачання готової продукції на сучасні канали збуту, з практичним досвідом ведення перемовин п’ять (5) років, відмінні навички комунікацій та письма, вільне володіння українською мовою.
Заявники повинні бути готовими співінвестувати у цю діяльність не менше 15% від загального бюджету проекту. Внесок субреципієнта – це спосіб заохочення успішного завершення діяльності отримувача субгранту. У разі присудження субгранту субреципієнт повинен надати документацію, яка свідчить про його внесок. До внесків субреципієнта відноситься фінансування витрат діяльності у грошовій або натуральній формі, яке отримане не у рамках субгрантової підтримки Проекту АГРО, а надається субреципієнтом або іншими донорськими організаціями, такими як міжнародні громадські організації, уряди іноземних держав, місцеві та міжнародні організації, субреципієнт, бенефіціари субгранту, інші треті особи та/або колективні внески від вищезазначених зацікавлених сторін. До внеску субреципієнта не включатиметься фінансування, що отримується в рамках інших проектів USAID. Проект АГРО надаватиме перевагу заявкам, які передбачають внесок субреципієнта у розмірі, що перевищує 15% від суми субгранту.
Сума
Проект АГРО планує надати до 2 000 000 грн за допомогою одного (1) субгранту. Остаточна сума субгранту залежатиме від субгрантової діяльності та результатів переговорів і може виходити за межі цього діапазону в ту чи іншу сторону. Очікується, що термін дії будь-якого субгранту в рамках цієї субгрантової угоди не перевищуватиме 18 місяців. Приблизна дата початку діяльності в рамках субгранту, присуджених за результатами цього конкурсу – 30 квітня 2023 року. Тип договору субгранту буде визначений у процесі переговорів.
Терміни
Заявки повинні бути подані не пізніше 18:00 за місцевим часом 29 березня 2023 р.
Усі питання щодо цього ЗПЗ можна надсилати на ім’я Аліни Пікінер, менеджера відділу грантів і контрактів, на електронну адресу agro.subawards@chemonics.com з посиланням на ЗПЗ № 50 не пізніше 18:00 за місцевим часом 20 березня 2023 року. Проект АГРО надасть відповіді на всі отримані запитання не пізніше 21 березня 2023 року.
ВАЖЛИВО!!!
Проект АГРО проведе передзаявочний он-лайн семінар 15 березня 2023 р. з 14:00 до 16:00 години за київським часом. Цей семінар дозволить прийнятним і зацікавленим заявникам задати питання стосовно ЗПЗ і отримати вказівки щодо порядку заповнення аплікаційної форми. Підтвердити свою участь потрібно надіславши ім’я учасника, назву організації, електронну адресу учасника та його номер телефону до 14 березня 2023 р. на адресу agro.subawards@chemonics.com з посиланням на ЗПЗ № 50 (витрати, пов’язані з участю у семінарі, не відшкодовуватимуться)
Усі питання щодо цього ЗПЗ просимо надсилати на ім’я Аліни Пікінер, менеджера відділу грантів і контрактів, на електронну адресу agro.subawards@chemonics.com з посиланням на ЗПЗ № 50 не пізніше 18:00 за місцевим часом 20 березня 2023 року. Проект АГРО надасть відповіді на всі отримані запитання не пізніше 21 березня 2023 року.
На прохання заявників Проект AГРО допомагатиме заявникам зрозуміти процедуру подання заявок і може надати консультацію щодо підготовки заявки.
Деталі гранту за посиланням http://surl.li/fdz
Джерело: https://cutt.ly/Y8VzBso
09.03.2023
09.03.2023
Про стан навколишнього природного середовища у лютому 2023 року
Спостереження за вмістом забруднюючих речовин в атмосферному повітрі, які проводились у лютому 2023 року лабораторією спостережень за забрудненням атмосферного повітря у м. Кривому Розі, показали, що фактичні середньомісячні концентрації забруднюючих речовин в атмосферному повітрі міста (в мг/куб.м):
- у порівнянні з середньодобовими гранично – допустимими концентраціями були нижчими або не перевищували норми по пилу (0,1мг при нормі 0,15 мг), діоксиду сірки (0,018 мг, при нормі 0,05 мг), оксиду вуглецю (1 мг, при нормі 3 мг), діоксиду азоту (0,03 мг, при нормі 0,04 мг), оксиду азоту (0,01 мг, при нормі 0,06 мг), фенолу (0,002 мг, при нормі 0,003 мг), аміаку (0,01 мг, при нормі 0,04);
- у порівнянні з лютим 2022 не перевищували норми та зменшились по пилу, діолксиду сірки, оксиду вуглецю, діоксиду азоту, оксиду азоту;
- у порівнянні з лютим 2022 не перевищували норми та залишились без змін по фенолу, аміаку.
06.03.2023
ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля - Публічне акціонерне товариство «АрселорМіттал Кривий Ріг» ( Додаток 2 до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля )
ДО УВАГИ БІЗНЕС-СПІЛЬНОТИ КРИВОРІЖЖЯ ЩОДО ГРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ!
Із 27 лютого стартує третя хвиля подачі заяв на гранти у межах урядової програми Є-робота!!
Наразі із 27 лютого поточного року стартує третя у 2023 році хвиля подачі заяв на отримання мікрогранту для підприємців у межах урядової програми єРобота.
Прийом документів по третій хвилі триватиме до 12 березня. Всього цьогоріч передбачено 20 хвиль, які одна за одною триватимуть до кінця листопада.
Надіслати заявку щодо отримання гранту на створення або розвиток власного бізнесу потрібно через портал Дія за посиланням https://diia.gov.ua/services/grant-na-vlasnu-spravu
Нагадаємо, що проєкт «Грант на власну справу» стартував 1 липня минулого року та є однією з програм єРоботи. За цією програмою можна отримати мікрогрант на старт або розвиток бізнесу у розмірі від 50 до 250 тисяч гривень. Обов’язковою умовою є створення нових робочих місць протягом 6 місяців з дня отримання коштів.
Джерело: https://cutt.ly/H8hI4ig
УВАГА!! Грантова підтримка для
ГО від проєкту «Фенікс» від 400 до 800 тис. грн
Участь у конкурсі можуть взяти ОГС, а саме: благодійні організації (непідприємницькі товариства, установи, фонди тощо), громадські об’єднання (громадські організації, громадські спілки) та інші юридичні особи, що зареєстровані в Україні та мають статус неприбуткової організації.
ВАЖЛИВО!!До розгляду не приймають заявок від фізичних осіб, суб’єктів підприємницької діяльності (враховуючи юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), органів державної влади, місцевого самоврядування, політичних партій, а також релігійних організацій.
До участі у конкурсі не допускаються організації, що перебувають у стані банкрутства чи припинення юридичної особи на момент подання заявки.
УВАГА!!!До участі в конкурсі особливо запрошуємо: організації з розвитку підприємництва; організації, які сприяють психосоціальній адаптації ВПО, дітей та інших вразливих груп; молодіжні та волонтерські організації; об’єднання з невеликих громад та сіл, а також організації, що представляють інтереси незахищених верств населення.
До 23 березня 2023 року можна заповнити аплікаційну форму за посиланням: http://surl.li/ejxvu
З рекомендаціями щодо заповнення форми можна ознайомитись за цим посиланням http://surl.li/ejxvv
Джерело: https://cutt.ly/H8hI4ig
Інформації щодо проходження служби у бригадах Національної поліції України, Національної гвардії України та Державної прикордонної служби України мотивованих осіб
Шановні мешканці!
28 січня 2023 року з 12.00 до 14.00 год. у Сквері Героїв відбудеться благодійний ярмарок у рамках міського мистецького марафону. Зібрані кошти будуть передані Громадській організації «Криворізька міська асоціація «АРТ-культура» на придбання 10 дронів для наших героїв-земляків, які мужньо захищають Україну від ворога та наближають таку довгоочікувану Перемогу.
Збір коштів проходитиме у готівковому та безготівковому форматі. На заході для збору коштів буде спеціально встановлена скринька, а задонатити можна на рахунок UA603052990000026002020404267 EGRPOU 44406909.
#ЄднаймосяЗарадиПеремогиКР
Шановні мешканці Металургійного району!
Виконком Металургійної районної у місті ради інформує , що на території району створені і функціонують цілодобово 6 Пунктів незламності, де кожен бажаючий у період блекауту зможе зігрітися, випити чаю, зарядити мобільний телефон, отримати прихисток. Пункти незламності розміщені за такими адресами:
1. Криворізька гімназія №15 ім. М.Решетняка Криворізької міської ради, вул. Криворіжсталі, 40.
2. Криворізька гімназія №16 Криворізької міської ради, вул. Степана Тільги, 22.
3. Криворізька гімназія №26 Криворізької міської ради, вул. Володимира Бизова, 7а.
4. Криворізька гімназія №66 Криворізької міської ради, вул. Вокзальна, 6.
5. Криворізька гімназія №69 Криворізької міської ради, вул. Хамзата Гелаєва, 4.
6. Криворізька гімназія №75 Криворізької міської ради, вул. Героїв АТО, 52.
Місця підвозу води
КП «Кривбасводоканал» Металургійний район: - пр. Миру (Варус) - вул. Соборності (критий ринок) - АТБ (на кільці "Соборності" ) - 95 квартал (АТБ) - вул. Криворіжсталі (площа перед залізничним вокзалом "Червона"). Адреси підвозу води КП «Сансервис» КМР - проспект Гагаріна (кільце 95 квартал, АТБ)
Перелік об’єктів торгівлі продовольчими товарами та громадського харчування в Металургійному районі, які мають генератори
№ |
Назва об’єкта, адреса |
|
маг. “М’ясна мануфактура”,вул. Соборності,49 |
|
маг. “М’ясна мануфактура”,пр. Гагаріна,12 |
|
маг. “М’ясний майстер”,вул. Криворіжсталі,11 |
|
маг. “Продукти”, вул. Галатова,2 |
|
маг. “Продукти”,вул. Віталія Матусевича,32 |
|
кафе “Груша”, пр. Металургів,33 |
|
кафе “Гарден”,вул. Героїв АТО,35 |
|
кафе “Біг Фазенда”, вул. Віталія Матусевича,17а |
|
маг. “Файно”, вул. Соборності,49 |
|
маг. “Фрутерія”, пр. Миру,28В |
|
маг. “Наша ряба”,вул. Вадима Гурова,31В |
|
маг. “Сімейний”,вул. Степана Тільги,8 |
|
маг. “Ягідка”, вул. Костенка,17 |
|
маг. “Продукти”,вул. Віталія Матусевича,31 |
|
маг. “Наша ряба”,вул. Соборності,49 |
|
маг. “Хліб”, вул. Соборності, 49 |
|
маг. “Апельсин”, вул. Галенка,1 |
|
маг. “Карамелька”, вул. Єсеніна |
|
маг. “Карамелька”,пр. Металургів,9 |
|
маг. “Моє село”,вул. Соборності,29б |
|
кафе “Автограф”, пр. Гагаріна,44 |
|
пивна ресторація “Стара Прага”, вул. Героїв АТО,61 |
|
маг. “Салтівський”,пр. Гагаріна,48а |
|
суші “Тейк аут”, пр. Гагаріна,48а |
|
кафе “Копоть і баклажан”,пр. Миру,24а |
|
кафе “Любов і голуби”,пр. Гагаріна,36 |
|
Булочна №1, пр. Миру,28В |
|
маг. “Україна”, вул. Степана Тільги,24 |
|
маг. “Продукти”, вул. Степана Тільги,24 |
|
маг. “Продукти”, вул. Шиферна,36 |
|
кав’ярня “Філіні тайм”,пр. Миру,28Д |
|
“Будка” пр. Миру,28В |
|
“Сімейна пекарня”,пр. Гагаріна,46В |
|
Булочна №1, вул. Соборності,29р |
|
“Гстроном на Мистецькій”,вул. Мистецька,13 |
|
суші “Ніндзя бар”,пр. Металургів,38 |
37. | маг. “Рестарт”, вул. Соборності,8 |
38. |
маг. “Рибний світ”,вул. Соборності,47 |
Перелік аптек в Металургійному районі, які мають генератори
№ з/п |
Назва, адреса |
Суб’єкт господарювання |
|
Аптека медичної академії,пр. Миру,28 |
ТОВ “Аптеки медичної академії” |
|
“Бажаємо здоров’я”
|
ТОВ “Дніпродзержинська фармацевтична компанія” |
|
“Подорожник”
|
ТОВ “Подорожник Дніпро” |
|
Перша соціальна аптека,
|
ТОВ “Аптека №418” |
|
“РУАН”, вул. Соборності,38 |
ТОВ “РАМ “Руан” |
|
Аптека, вул. Металургів,32а |
ТОВ “Мегалек” |
|
Аптека, |
ТОВ “ТВА-груп” |
|
аптека “Низьких цін”
- пр. Металургів,24 |
ТОВ “Аптека низьких цін “Кремінь” |
|
аптека інтернет цін, вул. Соборності,38 |
|
10. |
аптека “БАМ”, вул. Соборності,8 |
ТОВ “Подорожник Дніпро” |
П Е Р Е Л І К
чергових відділень банківських установ, які розташовані на території Металургійного району та працюючих в умовах «блекауту»
№з/п |
Назва банківської установи |
Адреса |
1. |
АТ КБ «ПРИВАТБАНК» |
вул. Костенка, 21 |
2. |
АТ «ОЩАДБАНК» |
вул. Степана Тільги, 3 (прим.61) |
3. |
ПАТ «БВНК ВОСТОК» |
пр. Металургів, 22 |
4. |
АТ «Акцент-Банк» («А-БАНК») |
вул. Соборності,27 (прим.41) |
5. |
ПАТ «КБ «АКОРДБПНК» |
вул. Костенка, 11 (прим.13) |
6. |
АТ «Перший Український Міжнародний Банк» («ПУМБ») |
вул. Віталія Матусевича, 2 |
7. |
АТ «Сенс Банк» |
пр. Металургів, 21 |
8. |
«ТАСКОМБАНК» |
пр. Металургів, 27 (прим. 70) |
9. |
«УКРСІББАНК» |
вул. Героїв АТО, 37 |
03.03.2023
24.02.2023
17.02.2023
15.02.2023
15.02.2023 р. з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав керівництво району спільно з представниками закладів та установ району поклало квіти до пам'ятника воїнам-інтернаціоналістам, розташованого на алеї Героїв. Під час заходу голова районної у місті ради Геннадій Шаповалов вручив відзнаки міського і районного рівнів окремим представникам місцевої організації ветеранів Афганістану.
15.02.2023 р. відбулося чергове засідання виконкому районної у місті ради, на якому серед основних розглядалися питання:
- Про стан роботи зі зверненнями громадян та заявками у 2022 році;
- Про звіт виконкому районної у місті ради щодо виконання у 2022 році Програми соціально-економічного і культурного розвитку Металургійного району на 2017-2022 роки.
15.02.2023
ДО УВАГИ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ СФЕРИ СОЦІАЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА!!!
Навчання з соціального підприємництва!
До участі запрошують соціальних підприємців із добре пропрацьованою ідеєю бізнесу або тих, хто вже має власне підприємство. Програма допоможе пропрацювати бізнес-модель, адаптуватися до роботи під час кризи та масштабуватись. Зокрема, це чудова нагода познайомитись із однодумцями та заробляти стабільно, при цьому вирішуючи соціальну проблему.
4 березня організація Платформа соціальних змін запускає 9-ий набір на Акселератор соціального підприємництва! Уже понад 350 осіб з усієї країни успішно пройшли програму та змогли залучити фінансування для розвитку своєї справи. Їм допомогли створити сталу бізнес-модель, знайти інструменти підвищення прибутку та вдосконалити соціальну складову.
Програма передбачає програму менторства, де з кожним підприємцем індивідуально працюватимуть експерти, які надаватимуть консультації у точкових питаннях введення бізнесу. Зокрема, після захисту власного проєкту слухачі отримають можливість залучити грант на масштабування бізнесу.
- Акселератор складається із трьох модулів, які охоплюють такі теми як:
- соціальне підприємництво;
- аналіз місії, візії та бізнес-моделі підприємства;
- маркетинг та продажі;
- стратегічне планування і стратегічні цілі;
- фінансовий менеджмент, фандрейзинг та презентацію проєкту інвестору.
Участь у програмі безкоштовна, навчання проходитиме в онлайн-форматі.
Дедлайн - ДО 23 ЛЮТОГО!!
Ознайомитись із деталями та зареєструватися можна за посиланням: https://sochange.webflow.io
15.02.2023
Шановні суб’єкти господарювання району,
запрошуємо до участі в програмі отримання грантів
ВІД 50 000 ДО 250 000 ГРН НА СТВОРЕННЯ АБО РОЗВИТОК ВЛАСНОГО БІЗНЕСУ
Хто може подати заявку на отримання гранту?
Майбутні підприємці, діючі ФОП або юридичні особи:
- які не перебувають і не провадять господарську діяльність на тимчасово окупованій території України;
- які не провадять господарську діяльність на території росії;
- які не перебувають під санкціями;
- щодо яких не порушено справи про банкрутство та відсутнє рішення суду про притягнення до кримінальної відповідальності за корупцію;
- які не мають заборгованості перед бюджетом.
Розмір мікрогранту, який надається одному отримувачу, визначається відповідно до його запиту, але не менше 50000 гривень та не перевищує:
- 50000 гривень у випадку зобов’язання отримувача створити одне робоче місце після отримання мікрогранту та прийняття на нього працівника;
- 250000 гривень у випадку зобов’язання отримувача створити не менше двох робочих місць після отримання мікрогранту та прийняття на них працівників.
Граничний строк опрацювання заяв: 24.02.2023 р.
Мікрогранти надаються для покриття таких напрямів витрат:
- придбання меблів, обладнання (крім транспортних засобів), необхідного для провадження господарської діяльності отримувачем, яке не підлягає відчуженню до виконання умов договору про надання мікрогранту на створення або розвиток власного бізнесу (крім випадків відчуження внаслідок звернення стягнення на нього уповноваженим банком відповідно до договору застави);
- закупівля ліцензійного програмного забезпечення, свійських тварин та птиці, багаторічних насаджень, саджанців, посівного матеріалу, сировини, матеріалів, товарів та послуг, пов’язаних з реалізацією бізнес-плану (такі витрати повинні становити сумарно не більше 50 відсотків розміру мікрогранту);
- послуги маркетингу та реклами (такі витрати повинні становити не більше 10 відсотків розміру мікрогранту);
- орендна плата за нежитлове приміщення (такі витрати повинні становити не більше 25 відсотків розміру мікрогранту);
- орендна плата за обладнання (такі витрати повинні становити не більше 10 відсотків розміру мікрогранту);
- лізинг обладнання, крім автомобілів, мотоциклів та інших транспортних засобів особистого користування (такі витрати повинні становити не більше 50 відсотків загального розміру мікрогранту);
- використання у підприємницькій діяльності прав інших суб’єктів господарювання (комерційна концесія).
Заява формується отримувачем особисто або у відділенні уповноваженого банку засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі – Портал Дія) після проходження ним ідентифікації та автентифікації з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, та/або інших засобів ідентифікації, які дають змогу однозначно встановлювати особу отримувача.
Заява формується засобами Порталу Дія у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту. Формування заяви закінчується накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису або електронної системи BankID. (Зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина на порталі diia.gov.ua за допомогою BankID або електронного підпису.).
Невід’ємним додатком до заяви є бізнес-план за формою. З прикладом заповненого бізнес-плану ви можете ознайомитися за посиланням https://diia.gov.ua/.../app/media/Grants/biznes-plan-1.xlsx
Заяви, подані без бізнес-плану, не розглядаються.
Рішення про надання гранту приймає Державна служба зайнятості, перевіривши заяву уповноваженим банком та розглянувши ваш бізнес-план.
Державний центр зайнятості розглядає її протягом 10 робочих днів після завершення кінцевого строку подання. Рішення приймається на підставі висновків банку: оцінки бізнес-плану, співбесіди та результатів перевірки ділової репутації.
Більше про кінцеві строки https://diia.gov.ua/kincevi-stroki-podannya-zayav-na...
ВАЖЛИВО!!!!!У разі отримання гранту ви маєте: створити хоча б одне робоче місце; здійснювати діяльність не менше 3 років; сплачувати податки в бюджет, зокрема, за працевлаштування робітників.
!!!Ви маєте повернути суму вашого гранту, лише якщо не виконаєте зобов’язання перед державою, тобто: не створите робочих місць відповідно до суми гранта.
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПРОГРАМУ ГРАНТІВ
https://diia.gov.ua/services/grant-na-vlasnu-spravu
10.02.2023
03.02.2023
30.01.2023
Шановні мешканці Металургійного району, які надають прихисток внутрішньо переміщеним особам!
Починаючи з квітня 2022 року у районі проводиться робота по призначенню компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб.
Зауважуємо, що відповідно до Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 2022 р. № 333 (зі змінами) (далі – Порядок), компенсація витрат надається за умови дотримання певних вимог, а саме:
особи, що розмістили внутрішньо переміщених осіб, зобов’язані не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб подати повідомлення за встановленою формою згідно з додатком 1 до Порядку до Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради за місцем розташування житлового приміщення;
компенсація надається фізичним особам - громадянам України, які є власниками житла, або їх представниками, наймачами (орендарями) житла державної або комунальної власності, спадкоємцями, які прийняли спадщину, і безоплатно розміщували у своїх житлових приміщеннях внутрішньо переміщених осіб, крім членів своєї сім’ї у розумінні Сімейного кодексу України;
за умови відсутності за адресою розміщення внутрішньо переміщених осіб заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги;
за умови надання достовірної інформації про фактичне проживання внутрішньо переміщених осіб за місцем розташування житлового приміщення;
особа, що розмістила внутрішньо переміщених осіб, не пізніше ніж протягом п’яти днів з дня закінчення звітного місяця, тобто щомісячно з 1 числа по 5 число включно, подає до Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради за місцем розташування житлового приміщення заяву за формою згідно з додатком 2 до Порядку;
за розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися з територій, на яких ведуться бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, інформація про які є складовою частиною переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією;
житло яких зруйноване або непридатне для проживання внаслідок пошкодження, інформація про яке внесена до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, або щодо
якого подано документальне підтвердження від органів місцевого самоврядування факту пошкодження/знищення нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.
Звертаємо Вашу увагу, що у період з 1 жовтня 2022 р. по 31 березня 2023 р. сума компенсації визначається на рівні 30 гривень за кожен людино-день.
В інші періоди року сума компенсації за кожен людино-день становить 4,77 гривень.
Управління праці та соціального захисту населення
27.01.2023
20.01.2023
Звіт
дільничних офіцерів поліції відділення поліції № 2 Криворізького РУП перед населенням на території Металургійного району
Так, в період 02.01.2023 – 13.01.2023 року дільничними офіцерами поліції ВП № 2 Криворізького РУП організовано та проведено звітування дільничними офіцерами поліції ВП № 2 Криворізького РУП перед населенням Металургійного району про стан дотримання правопорядку на поліцейських дільницях, ужиті заходи із запобігання правопорушенням з метою підвищення довіри населення до поліції у 2023 році. При звітуванні перед населенням обговорено проблемні питання, які вважаються найбільш значущими, актуальними, та шляхи їх вирішення, надано поради як не стати жертвою злочину чи нещасного випадку, також доведено інформацію про стан криміногенної ситуації на території обслуговування, як не стати жертвою квартирних крадіїв.
З настанням новорічних свят більшість людей їдуть святкувати новорічні свята за межами міста Кривого Рогу, проводять вільний час поза межами свого будинку тощо, залишаючи при цьому свої оселі без належного нагляду.
У цей час розпочинається «сезон» для квартирних крадіїв, так званих «домушників».
За статистикою взимку збільшується кількість квартирних крадіжок.
Щоб не стати жертвою квартирних злодіїв поліція радять наступне:
1. Коли вирушаєте у відпустку, до родичів, знайомих тощо, не повідомляйте цього стороннім особам.
2. Найбільш надійно – захистити домівку сигналізацією з підведенням до пульту централізованої охорони. Для її встановлення треба звернутись до територіального підрозділу Державної служби охорони, або інших приватних охоронних структур.
3. Вхідні двері повинні бути надійні та міцні. Петлі треба встановити так, щоб вони були заховані, інакше зловмисники можуть їх спиляти. Якщо двері виготовлені з тонкого листового заліза, злочинці легко можуть відкрити їх, як консервну банку. Тож пам’ятайте, що якість вхідних дверей буде впливати на захист вашої оселі. Для покращення надійності вставте у вхідні двері щонайменше два замки.
4. Вікна та балконні двері необхідно оснастити металевими гратами. Особливо це стосується помешкань першого i останнього поверхів та тих, до вікон яких підведені пожежні драбини, дістають гілки дерев тощо.
5. Не залишайте відчиненими вікна чи кватирки помешкання, даючи цим можливість безперешкодно проникнути в приміщення.
6. Допомагає профілактувати злочини й така імітація присутності в помешканні господарів:
5 підключення до таймерів освітлення, телевізора, магнітофона та інших електричних приладів, які за завчасно закладеною програмою вмикатимуться на певний проміжок часу. Якщо немає такої можливості – зверніться до сусідів періодично заходити в помешкання та вмикати чи вимикати світло.
7. Особливо цінні речі на час відсутності зберігайте у банківських установах, або у знайомих.
Якщо відносно вас вчинене правопорушення чи злочин, повідомте про це за телефоном 102 (номер безкоштовний, однаковий як для стаціонарного, так і для мобільного телефону).
Телефонуйте до поліції в найкоротший проміжок часу після вчинення відносно вас злочину, так як за «гарячими слідами» злочинця знайти легше. Назвіть своє прізвище, ім'я, по батькові та місце знаходження. Обов'язково дочекайтеся працівників поліції на місці події.
Якомога докладніше і точніше розкажіть все, що з вами сталося. Чим більше ви пригадаєте деталей, тим успішнішим буде пошук зловмисника. Запам'ятайте: не звертаючись в поліцію, ви породжуєте у злочинця відчуття безкарності і заохочуєте його до вчинення нових злочинів.
Намагайтеся запам'ятати зовнішність правопорушника, його одяг, взуття. Звертайте увагу на наявність особливих прикмет (борода, вуса, родимі плями, татуювання, шрами і т.д.), на анатомічні особливості (кульгавість і т.п.), дефекти мови та інше.
У разі наявності свідків, попросіть їх зачекати разом з вами до прибуття працівників поліції. Якщо ж вони не мають можливості залишитися на місці події, запишіть їхні повні дані, місце проживання або контактні телефони.
Ви вправі звернутися з письмовою та усною заявою в чергову частину будь-якого відділу чи відділення поліції, де заяву зареєструють, а вас опитають по суті питання. Крім того, ви можете звернутися до найближчої поліцейської станції (на території Металургійного району розташовані дві поліцейські станції, Поліцейська станція № 1 за адресою: пл. Домнобудівників, 6/1/120, Поліцейська станція № 2 за адресою: вул. С. Тільги, 39) або до співробітників поліції, які здійснюють охорону публічного порядку та безпеки.
ЯКЩО ВИ ЗАЛИШИЛИСЬ ВДОМА НАОДИНЦІ…
Не відчиняйте двері незнайомцям! Подбайте, щоб вхідні двері були обладнані, крім надійних замків, ще і запобіжним ланцюжком. Якщо вам не вдалося роздивитися обличчя чи документи відвідувача у дверне вічко, то перед тим, як відчиняти, скористайтеся ланцюжком.
Без перевірки не впускайте у помешкання сторонніх, навіть якщо вони називаються лікарями, соціальними працівниками, співробітниками ремонтних служб тощо. Уважно роздивіться їхнє посвідчення і не соромтеся зателефонувати до організації, працівниками якої вони представляються, та перевірити, чи дійсно такі люди там працюють і чи уповноважені вони здійснювати які-небудь перевірки.
Якщо у квартиру подзвонили, а після цього ви виявили, що ваше дверне вічко хтось закрив чи заклеїв — у жодному разі не відчиняйте дверей! Одразу телефонуйте до поліції, тому що це може бути ознакою того, що у вашому будинку орудують злодії.
Якщо ви уже впустили сторонню людину у помешкання, у жодному разі не залишайте її у кімнаті наодинці. Навіть якщо відвідувач, наприклад, попросить води, краще запропонуйте йому пройти разом з вами на кухню.
У разі необхідності поліція завжди готова допомогти та захистити Вас та Ваше житло. Тож за наявності інформації про злочин чи правопорушення негайно телефонуйте на номер 102!
20.01.2023
18.01.2023
Шановні мешканці Металургійного району!
Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України видано ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (код ЄДРПОУ 24432974) Висновок з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності «Нове будівництво газорегулюючих пунктів доменної печі № 9 та ТЕЦ – 3 на території ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» за адресою м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, 1» № 21/01-202112149117/1 від 04.01.2023р. та Звіт про громадське обговорення № 21/01-202112149117/2 від 04.01.2023р. Реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності 202112149117.
Зі змістом Висновку та Звіту можна ознайомитись у виконкомі Металургійної районної у місті ради (пр. Миру, 42, каб. 39).
13.01.2023
6.01.2023
До уваги багатодітних сімей
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної у місті ради (далі – управління) повідомляє, що відповідно до листа Міністерства соціальної політики України, з 1 січня 2023 року отримувачам пільг, термін виплати яких закінчився в період дії воєнного стану, необхідно підтвердити право на продовження надання пільг, звернувшись із заявою та необхідним пакетом документів до управління Пенсійного фонду України (вул. Степана Тільги, буд. 20, тел. 068 891 88 80), або до управління праці та соціального захисту населення (пр. Металургів, буд. 16, тел. 068 499 14 33).
06.01.2023
23.12.2022
19.12.2022
Шановні мешканці Металургійного району!
Управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної у місті ради повідомляє, З 30 листопада 2022 р. набула чинності постанова Кабінету Міністрів України ( від 15.11.2022 р. № 1320), якою передбачено що:
- строк виплат державних допомог продовжуватиметься лише особам, які проживають на території територіальних громад, віднесених до Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій (далі – Перелік);
- у разі виключення територіальних громад із Переліку державну допомогу продовжуватимуть виплачувати протягом місяця, в якому територіальну громаду виключено з Переліку, та протягом наступного місяця після її виключення;
- особам, які не проживають на території територіальних громад, внесених до Переліку, строк виплати державної допомоги продовжується до 31 грудня 2022 р.(включно).
Оскільки, Криворізька міська територіальна громада не входить до Переліку, тому усім отримувачам державних соціальних допомог та пільг потрібно звернутися до органу соціального захисту населення та подати необхідні документи для призначення державної соціальної допомоги та пільги.
Так, вказані зміни стосуються таких видів державної соціальної допомоги та пільг:
- державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям;
- допомога на дітей одиноким матерям;
- допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
- допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність;
- щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею;
- тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
- тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;
- допомога на проживання ВПО;
- державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;
- пільги, які було призначено раніше.
Також поновлюються норми постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2020 року № 624 «Деякі питання надання державної соціальної допомоги» (а саме: підпункт 2 пункт 1 цієї постанови – строк звернення за призначенням державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, продовжується на період карантину та один місяць після дати його відміни).
Для отримання будь-яких додаткових роз’яснень та консультацій з зазначеного вище питання звертайтесь до управління праці та соціального захисту населення виконкому Металургійної районної у місті ради за адресою: пр-т Металургів, буд. 16, каб. 108 або за телефоном 0973920336.
Начальник відділу прийому громадян Марина Тарасенко
19.12.2022